Чл.1. Настоящите Общи условия за извършване на плащания на задължения през виртуален ПОС терминал (наричани по долу „Общи условия“) уреждат условията и реда, по които “Кинти БГ“ ЕООД, с ЕИК 207615222 (за краткост по-долу „Дружеството“) предоставя възможност на лицата или техните представители да заплащат задължения към Дружеството онлайн, през уебсайт на “Кинти БГ“ ЕООД, а именно: www.kinti.bg
Дружеството предоставя на потребителите възможност да заплащат задълженията си към “Кинти БГ“ ЕООД по електронен път, чрез виртуален ПОС терминал, посредством дебитна или кредитна карта през платежна система, осигурена от банка, с която Дружеството има сключен договор. Сайтът позволява плащане без необходимост от регистрация или създаване на потребителски профил.
Чл.2. Дефиниции, използвани в настоящите Общи условия
За целите на настоящите Общи условия, посочените по-долу термини ще имат следното значение:
„Дружество/то“ означава “Кинти БГ“ ЕООД, ЕИК 207615222, със седалище и адрес на управление: гр. София, ул. Славянска № 11, вх. В, ет. 3, ап. 11, което е финансова институция, вписана в публичния Регистър на финансовите институции по чл.3а от Закон за кредитните институции (ЗКИ), поддържан от Българска народна банка, под номер BGR00492, с основен предмет на дейност: Отпускане на кредити със средства, които не са набрани чрез публично привличане на влогове или други възстановими средства.
„Банката“ означава „Банка ДСК“ АД, с което Дружеството е сключило договор за обслужване на разплащания с местни и международни дебитни или кредитни карти в интернет: „Банка ДСК“ АД ЕИК 121830616, със седалище и адрес на управление гр. София, ул. „Московска“ № 19, телефон: 0700 10 375, интернет страница: www.dskbank.bg, извършва банкова дейност въз основа на лиценз № Б 03, издаден от Българска народна банка, която осъществява надзор върху дейността й.
“Потребител” означава всяко лице, което използва Виртуалния ПОС терминал за заплащане на задължения към Дружеството.
„Виртуален ПОС терминал“ означава логически дефинирано устройство в картовата система на Банка, чрез което се извършват електронни плащания на задължения през интернет страницата на Дружеството при използване на банкова карта в режим онлайн. Платформата се обслужва изцяло от информационните системи на Банката, с която Дружеството е сключило договор за обслужване на разплащания с местни и международни дебитни или кредитни карти в интернет, без наличието на други посредници за обработка на трансакциите.
„Сайтът“ означава следния уебсайт www.kinti.bg на Дружеството.
Чл.3. Процедура за извършване на плащане чрез Сайта
3.1. Дружеството предоставя на Потребителите възможност по избор да извършват плащания онлайн, през Сайта на Дружеството чрез Виртуален ПОС терминал, с които плащания да погасяват задължения, по които Дружеството е кредитор на основание предоставен потребителски кредит или задължения, които Дружеството е придобило по силата на сключени договори за цесия.
3.2. Плащането се извършва без регистрация при следните стъпки: от началната страница на Сайта в горен десен ъгъл от Меню „Плати“. Задължителни полета, които Потребителят следва да попълни, за да извърши плащане на сума са:
i. Три имена на лицето, което има задължение към Дружеството;
ii. Телефон за контакт с Потребителя;
iii. Електронен адрес на Потребителя;
iv. Избор на вид карта, посредством която ще бъде извършено плащането;
v. Размер на сума, която да бъде платена (всички плащания се извършват в ЛЕВА);
vi. Приемане на настоящите Общи условия.
3.3. На Потребителя е известно, че при въвеждане на посочените данни не се извършва верифициране или установяване наличието на задължениe на Потребителя и не се извършва проверка или предоставяне на информация относно размер/стойност на неплатените задължения.3.4. Допълнителна информация (незадължителни полета), която може да бъде предоставена от Потребителя, но същата не е задължителна за извършване на плащането:
i. Единен граждански номер на задълженото към Дружеството лице;
ii. Номер на кредитно задължение/на договор за кредит на задълженото към Дружеството лице (в графата „Съобщение“).
3.4.1. В случай че бъде представена от Потребителя, посочената допълнителна информация може да се използва от Дружеството единствено за целите на по-лесна идентификация или необходимост от допълнителна проверка във връзка с извършеното плащане.
3.5. След завършване попълването на данните по т.3.3. и/или т.3.4. по-горе и с натискане на бутон „Плати“, Потребителят ще бъде прехвърлен към защитена страница на Банката, където трябва да въведе данните на картата си (номер, дата на валидност, 3- цифрен код за сигурност - CCV и име на картодържателя). За идентифицирането като картодържател, платежният сървър на обслужващата Банка поддържа схемите за автентикация на международните картови организации. При успешно плащане (осъществена от Потребителя трансакция към Дружеството, в това число и на автоматичните месечни вноски по т. 3.6. по-долу), на посочения от Потребителя и-мейл адрес Дружеството ще изпраща потвърждение за извършената трансакция.
3.5.1. Трансферът на суми се осъществява през системата на Банката, а не през Сайта на Дружеството, като отговорността за осъществяване на трансакцията е на Банката, а не на Дружеството. При възникнали технически проблеми с трансфера, Потребителят следва да се свърже с Банката. Дружеството няма достъп до съдържанието на поверителни данни, които се обменят между картодържателя и банката.
3.5.2. В случай че Потребителят уведоми писмено Дружеството, че надлежно е извършил плащане към Дружеството, но същото не е отразено като извършено в системата на Дружеството, Дружеството предприема незабавни мерки за изясняване на случая като използва посредничеството и съдействието на Банката. Дружеството своевременно уведомява Потребителя за резултата от извършеното проучване.
3.5.3. В случай на измама или неоторизирано използване на дебитна/кредитна карта на Потребител от трети лица, Дружеството не носи никаква отговорност, включително, ако институцията издала съответната дебитна/кредитна карта удържи средства заради неоторизирани трансакции.
3.5.4. Грешно преведени суми се възстановяват по картата, с която е изършено плащането, но след адресиране на изрична молба от Потребителя на следния електронен адрес на Дружеството info@kinti.bg. Не се счита, че е налице грешно преведена сума, когато е налице непогасено задължение на Потребителя към Дружеството и сумата на превод е вече получена от Дружеството.
3.5.5. В случай че Потребителят е заплатил стойност, по-висока от размера на падежиралата част от задължението му, Дружеството е задължено да върне разликата, единствено при изрично искане на Потребителя, адресирано по електронен път до Дружеството. В случай че Потребителят не отправи искане за връщане на надвнесената сума по предходното изречение, то същата ще бъде използване от Дружеството за погасяване на последващата/ите вноска/и, чиито падеж предстои, когато той настъпи.
3.5.6. При неточнoсти, грешно изпълнение на трансакцията и всякакви други оспорвания и въпроси във връзка с трансакция/трансфер на суми, Потребителят може да подаде писмено запитване/възражение до Дружеството, на посочените контакти на интернет сайта на Дружеството - www.kinti.bg
3.5.6.1. Дружеството предприема незабавно мерки за изясняване на казуса и своевременно уведомява Потребителя за резултата от извършеното проучване.
3.6. Извършване на автоматични месечни вноски
3.6.1. След избор на вид карта, посредством която ще бъде извършено плащането по т. 3.2., подточка „iv” по-горе, Потребителят има възможност (но не и задлжение) при „Тип вноска“ да избере опцията „Ежемесечна“. В този последен случай Потребителят се съгласява Банката да извършва автоматично месечно плащане към Дружеството, за погасяване на съответното задължение към Дружеството. Всяко следващо автоматично плащане ще бъде със същата стойност като първоначално избраното от Потребителя и ще се превежда на датата, избрана от самия Потребител във формата за плащане.
3.6.2. Автоматичното месечно плащане се преустановява в следните случаи и начини:
а) При изтичане валидността на банковата карта на Потребителя, освен ако банката-издател на картата на Потребителя предостави на Банката обновени данни за нова карта на Потребителя, заместваща първоначално подадената от Потребителя.
б) При пълното погасяване на задължението, което Потребителят заплаща;
в) При изрично писмено искане от страна на Потребителя, което следва да изпрати до Дружеството на имейл info@kinti.bg.
4. Дружеството и Потребителят ще полагат усилия и ще се стремят да уреждат всички възникнали помежду им спорове извънсъдебно, чрез преговори и на основата на взаимно разбирателство и отстъпки. Възникналите спорове между страните, по отношение на извършени плащания чрез Виртуалния ПОС терминал се уреждат по взаимно съгласие, след предявена писмена претенция, в това число и по електронен път, от страна на Потребителя или негов упълномощен представител или по съдебен ред, пред компетентния български съд, съгласно приложимото българско законодателство.
5. Обработване и съхранени на лични данни
Личните данни, които Потребителят предоставя на Дружеството при извършване на плащания през
Виртуалния ПОС терминал, се обработват и съхраняват от Дружеството в съответствие с Общия
регламент относно защитата на личните данни (Регламент (ЕС) 2016/679), („Общ регламент за
защита на личните данни“). Дружеството не събира, не съхранява и не обработва картови данни.
Подробна информация за данните, които идентифицират Дружеството като администратор на лични
данни и координатите за връзка с длъжностното лице по защита на данните, целите и правното
основание за обработването на личните данни, включително и когато обработването е необходимо
с цел защита на легитимния интерес на Дружеството; категориите получатели на лични данни;
срокът, за който ще се съхраняват личните данни; правата на субектите на данни във връзка с
обработването на личните данни от страна на Дружеството, както и информация за начина, по
който същите могат да бъдат упражнени; и всяка друга информация, която Общият регламент за
защита на личните данни изисква да бъде предоставена на физическите лица, се съдържа в
Политиката за защита на личните данни на “Кинти БГ“ ЕООД, както и в договорната
документация. Информацията е оповестена и на сайта на Дружеството на адрес:
www.kinti.bg
6. Общи разпоредби
6.1. С приемането на настоящите Общи условия Потребителят се задължава и да ги спазва.
6.2. Настоящите Общите условия могат да бъдат променяни едностранно от Дружеството. При извършване на промени в настоящите Общи условия Дружеството ще положи усилия да уведоми Потребителя за промените чрез публикуването им на сайта www.kinti.bg
6.2.1. Дружеството предоставя на Потребителя срок от 14 /четиринадесет/ календарни дни да се запознае с промените в Общите условия. Ако в рамките на посочения срок, Потребителят не заяви, че отхвърля промените, се счита, че е обвързан от тях. В случай че Потребител изрази несъгласие с Общите условия или с техните промени в указания срок, то няма да може да използва услугите на сайта за плащане чрез Виртуален ПОС терминал.
6.3. За неуредените в настоящите Общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото българско законодателство.
6.4. Настоящите условия са одобрени с решение на Управителя на “Кинти БГ“ ЕООД и влизат в сила считано от 01.04.2025 г.
Имаш ли нужда от помощ?
Обади ни се.
0700 35 005
info@kinti.bg